Voor een gezonde aquariumplantengroei gebruikt u Festal plantenvoeding.
Festal stimuleert de plantengroei. Bij de opstart is er een activatiefase van 6 - 8 weken gemiddeld.
Festal plantenvoeding, Aquarium advies en de nieuwste Led verlichting,
Festal producten bevatten alle voedingsstoffen die planten nodig hebben om te groeien, in een voor de planten, vissen, garnalen zeer aangenaam leefmilieu.
Festal eigenschappen: zorgen voor een sterke, vitale, compacte en optimale plantengroei waardoor ze meer weerstand krijgen, met als resultaat een zichtbaar beter bladgroen aanmaak. De nieuwe celdeling zorgt voor sterkere stengels en bladeren.
Door de Unieke Biologische Eigenschappen en brede ph 3-9 bereik worden alle ph- schommelingen moeiteloos opgevangen en worden deze Festal voedingsstoffen compleet door de planten opgenomen. Doordat alle voedingselementen in de juiste verhouding zijn meegegeven, worden geen bemestingsfouten gemaakt en behoeven er ook geen andere voedingsstoffen meer te worden toegevoegd.
Door mijn jarenlange ervaringen met Festal plantenvoeding, ik heb meegewerkt aan de ontwikkeling van deze Festal producten. Daardoor ben ik in staat de beplante aquarium resultaten sterk te verbeteren in combinatie mijn advies en mijn biologische ervaringen.
Lage Festal product doseringen en lage kosten, variërend van € 0,84 tot € 1,28 per week, afhankelijk van het zoet water aquarium dat wordt gehouden.
Een set Festel producten: 250 ml Compleet, 100 ml IJzer en 100 ml Calcium voor een aquarium van ca. 200 en 300 liter inhoud zijn goed voor 50 en 45 doseringsweken.
Met de huidige meststoffen is deze voedingstoestand moeilijk te realiseren. Reden: een aantal elementen gaan in opgeloste vorm reacties met elkaar aan, daardoor neerslaan en onbereikbaar zijn geworden voor de aquariumplanten, waardoor zichtbare gebrekverschijnselen ontstaan aan bladeren en planten.
98 % Klanten tevredenheidscoringspercentage, die duidelijke verbeteringen aan de planten en het leefmilieu in hun aquarium hebben ervaren door de Festal producten.
Kijk voor meer Festal informatie op
www.syfiori.nl